13 Mars

publicerat i Allmänt;
Vill inte må som jag har gjort innan....håller mig borta från toaletten och går och lägger mig istället.

Hittade något som var skrivet den 13 mars...inne i en svältperiod då...

I min ensamhet flyr jag till mina drömmars land, till lyckans stad. Där är jag vacker från insidan till utsidan. Där finns inga problem, solen lyser på mig, för mig! Där är allting enkelt och jag mår bra. Vem är jag, vad vill jag? Älskar han mig, vem är jag att älska? Förtjänar jag verkligen livet jag har fått, vad är det för liv att leva? Jag trampar runt i min cirkel, likt hamster i sitt hjul. Vill stanna men benen fortsätter...jag tänker att jag borde göra annorlunda, men min kropp fortsätter och fortsätter. Jag vill inte ljuga men orden kommer ur min mun likt vatten ur en kran. Det går inte stoppa, dom gör allt för att skydda sig själva, tränger undan mig, låter mig ta mindre plats. Vad ska jag göra när jag inte längre får plats i min hjärna, när jag inte får bestämma. Ångesten går inte att stoppa, gång på gång sköljer den över mig och varje gång får jag den kallsup jag förtjänar. Hur många kallsupar kan du ta innan du ger upp? Jag har fått nog. Ingen mer ångest....lyckan till mig!

Går och borsta mina tänder nu och dyker ner i sängen....vill inte må som jag gjorde då...suttit med datorn i knät och läst lite som jag skrivit när jag mådde som sämst, vill inte dit

Kommentera inlägget här :