En kräkfri vecka!!

publicerat i Allmänt;
Det är sant! Igår var det en vecka sedan jag stoppade fingrarna i halsen...stolt över mig själv! Har ätit nyttig och bra kost, kännt mig uppsvälld i mellanåt, men intalat mig själv att det är bra mat i magen som inte behöver komma upp. Jag har verkligen ätit hur mycket som hellst, men jag har inte ätit mig proppmätt en enda gång...

Jag känner mig verkligen nöjd, men det krävs sååå mycket planering! Innan man ska till jobbet måste man verkligen tänka efter så att man klarar sig 12 timmar utan att bli hungrig...skulle jag bli hungrig och inte ha nåt med mig så handlar jag godis ifrån automaten och vips så var ångesten där och fick mig att må dåligt!

Har varit en ganska smärtfri natt på jobbet men jag är ändå helt färdig....tror kanske inte att jag är riktigt frisk än...Har fått en blåsa på tungan med, sjukt irriterande!

Måste verkligen sova nu....

Om ni vill smaka något riktigt njutbart, köp tropicanas smoothis, jättegott!!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Pilla:

F*n vad duktig du är!!! Fortsätt så...

Kommentera inlägget här :