Fortfarande sjuk..

publicerat i Allmänt;
Jag är fortfarande sjuk...tror jag har åkt på halsfluss! Har försökt äta lite idag, men det gör så ont! Ska till läkaren imorgon...

Tycker verkligen inte om att sjukanmäla mig efter 7 dagars ledighet, känns som att de kommer tro att jag bara hittar på...vill bara bli frisk och jobba nu...

Har trots febern packat upp min väska och tagit en dusch, men det VAR jobbigt! Helt färdig nu!

D skulle komma idag....han har funderat en massa på de här två veckorna som vi inte haft nån kontakt och han ville prata med mig...
Få se vad han har att säga...

Här spöregnar det verkligen! Helt sjukt, ändå vill jag bara ut...känner mig glad, vill bara dansa i regnet! Om jag orkar sen ska jag handla...ska äta kycklingfile och wokgrönsaker hade jag tänkt...man blir ju frisk snabbare om man äter! Har inte direkt någon aptit, men skam den som ger sig!

Ta hand om er!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Pilla:

Vad vill han??!!



Krya på dig;-)

Kommentera inlägget här :