Hemma och sjuk!

publicerat i Allmänt;
Hade lite ont i kroppen när jag vaknade, men jag trode det berodde på hans säng...när jag satt på tåget hem blev jag jättedålig. Har bara legat i sängen nu och tyckt synd om mig själv..

Han ringde innan och undrade om jag överlevt resan...han är så gullig. Igår låg vi uppe halva natten och bara pratade...vi skrev saker på den andres rygg och så skulle man gissa vad personen skrev, så mysigt va det!
Det går inte att beskriva hur bra jag haft det dom här dagarna...vi har ätit bra mat och han har lagat bra mat och tagit hand om mig..

Han ger mig inspiration...ska försöka att hålla fast vid de bra händelserna när det blir jobbigt, vill verkligen bli frisk nu...vill börja njuta av livet...
Han jobbar mycket så vi får väl se om vi ses igen...jag hoppas verkligen det...vill känna kärlek igen och bara leva! Äter jag bra mat så känner jag mig inte äcklig och då spyr jag ju inte...ska verkligen försöka!

Kommer vara lite trist att sova själv, älskar att bli omhållen...

Imorgon ska jag börja mina sju dagar igen...hoppas verkligen att febern försvinner!

Ha en underbar kväll och ta hand om de ni älskar...

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Pilla:

HÄRLIGT! Håll fast vid känslan...

Kommentera inlägget här :