John Blund, var e du?

publicerat i Allmänt;
Helt omöjligt att sova alltså! Jag gick och la mig strax efter elva, vaknade halv ett va uppe och kissade och nu kan jag bara inte somna om! Klockan är strax två och jag är klarvaken!

D va här idag...det gick bra, inget bråk. Men det hugger till i magen varje gång han ska åka hem. Önskar så att han bara kunde hålla om mig och pussa mig...inget sånt, vi rör knappt varandra. Blir en kram när han åker hem, vill inget annat än att kasta mig i famnen på honom, men vill att han ska vilja det oxå...hade han velat så hade han väl kramat mig?

Han har inte sagt vad han vill säja, jag frågade honom innan han åkte hem, men han sa att det är mycket han vill säja så vi skulle ta det en annan dag.

Tror det är därför jag inte kan sova..ligger och funderar omedvetet...fantiserar om att han friar, vilken brudklänning jag skulle ha...funderar på om jag skulle bli frisk om jag blev gravid. Jag vet jag är helt knäpp, men jag kan inte hjälpa det...kommer på mig själv med att tänka en massa trams och blir irriterad! Han kommer förmodligen säja nåt i stil med att han har funderat mycket och kommit fram till att han ska gå på en konsert snart...
Jag skruvar alltid upp förväntningarna och lyckas alltid bli så fruktansvärt besviken! Det har säkert inte ens med oss att göra det han vill säja!

Nog tänkt på D! På onsdag nästa vecka ska jag hämta min nya soffa...känns så skönt att få ha sina egna möbler (hyr i andra hand, så jag har haft min hyresvärds möbler). Behöver ett köksbord också, men det får nog vänta tills nästa lön.

Imorgon ska jag in till stan och blondera hårbotten, var sex veckor sen sist, så det har växt ut en bit...vill bara sova nu...vet att sömnen är viktig för mig . Sömn och rutiner=ett friskare liv!
Kommer köra samma mat ett par dagar nu (varför ändra på ett vinnande koncept!?) Har hållt mig från hets och spya och jag har INTE varit hungrig. Nackdelen är att jag är fruktansvärt gasig i magen, men det kanske ger sig!

Ska göra ett nytt försök nu...hoppas ni alla redan ligger och sussar sött!

Kommentera inlägget här :