Promenad

publicerat i Allmänt;
Hemma efter nästan två timmars promenix...regnet smattra mot rutorna och jag känner mig nöjd med dagen. Jag har duckit en camebridge, en kopp te och ätit ca 1 hg godis...
Godiset var onödigt, men unnade mig det efter promenaden. Imorgon ska jag köpa underkläder till fotograferingen och inte äta! Har fått i mig max 500 kcal:)

Funderar mycket på hur människor utan ätstörning hanterar känslor. När jag är glad äter jag för mycket eller för lite. När jag är ledsen hetsäter jag eller svälter...alltid det ena eller andra! Skulle vilja vara "normal" för en dag och veta vad man tänker på en hel dag när inte hjärnan är upptagen av kcal!

Nu ska jag duscha, sen ska jag lägga mig i sängen med en bok och blicka tillbaka på en dag utan viktuppgång!

Godnatt!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Funkar cambridge? jag har velat testa det massor med gånger men varit osäker på om det verklige funkar.. tacksam för svar!

Kommentera inlägget här :