Rix FM Festival

publicerat i Allmänt;
Ja och D va på Rix FM festivalen ikväll...var tvungen att se Sonja Aldén efter dagens början...Hade bestämmt mig för att äta idag, så efter Rix åkte vi till Kvantum för att handla...
Blev  en kycklingsallad för min del, men den hamnade i toaletten nu när D åkte hem...Kunde inte behålla den, livrädd för vågens siffror...

Hade en hemsk dröm inatt...vaknade 3.30 med PANIK! Jag drömde att jag och D var på ett fik. Jag hade köpt te och han kaffe...det var typ som när man e på resturang, man betalar efter...så vi gick till kassan och skulle betala. Kassörskan undrade vad jag skulle betala och jag sa, jag har bara druckit te. Hon sa nej, du tog ju en kaka oxå....jag insisterade, nej, jag drack bara te...D tittade på mig och sa Nej, du tog faktiskt en kaka oxå!
Jag fick panik....jag hade inget minne av att jag ätit kakan ändå låg kcal i min mage och jag hade inte ens fått njuta av dom! När jag vaknade sprang jag på toa och kissade, ställde mig sedan på vågen för att se om jag gått upp...

Berättade för D vad jag drömt, att jag verkligen hade haft panik...han skrattade lite och tittade på mig...vilken mardröm verkligen! Men jag lovar det var fruktansvärt!

Mår lite bättre än innan idag....hungern börjar infinna sig och då är jag lycklig! Är glad i alla fall att jag åt utan att hetsa (kunde ju dessvärre inte hålla mig från att spy)

Har 5 kg till att bli av med, då är jag nöjd...eller?

Kommentera inlägget här :