Såhär är det...

publicerat i Allmänt;
Att leva med bulimi...

Varje kväll är densamma, du somnar med att tänka imorgon är den första dagen på mitt nya liv. Jag ska leva supersunt, träna och vara lycklig och glad...varje dag slår verkligheten oss i ansiktet!

Efter en veckas sunt leverne, två dagars vräkkäk (utan att spy) vill jag bli ren igen...jag har påbörjat min fasta, jag vet idiotiskt, men ett måste för att jag ska orka se mig själv i spegeln!

8 timmar har gått sen jag sist åt och hungern börja infinna sig...härlig känsla!
Hm...undrar hur länge min kropp klarar sig utan mat...slutar troligtvis i hetsätning och spya efter fastandet, men om jag står emot denna gången, jag kanske lyckas!

Min plan i nuläget är att fasta till på torsdag då jag ska hoppa in och jobba natt för en kollega...klarar inte av att jobba utan att äta. Sen försöka att äta lite fram till på söndag....ska fotograferas i underkläderna då, vill ju inte känna mig som en valrass med svullomage...

Jag är så trött på att människor påverkar mig! Hör han av sig så känns allt bra och jag äter bra, hör han inte av sig så vips faller allt. Blir så trött på att jag inte kan styra det...men det går inte...hantera mina känslor genom att kontrollera maten, har alltid gjort det...kan inte bryta mönstret, går av ren rutin!

Nu ska jag ner och hämta tvätten (gäller att hålla sig sysselsatt när man svälter!!)

Hörs senare!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av caroline:

Började läsa din blogg idag och känner igen mig i varje mening du skriver och känner...det gör verkligen ont att leva så här.

Hur kommer jag i kontakt med dig? (om du vill...)

2:a kommentar, skriven , av Mela:

Hej Caroline! Jobbigt att du är i samma sits, önskar inte min värsta fiende detta helvete till liv!

Du kan mejla mig om du vill [email protected]

Kommentera inlägget här :