Sammarbete!

publicerat i Allmänt;
Min kropp sammarbetar med mig nu, eller så kanske det är jag som sammarbetar med den?!
Gick upp kl 9 idag, utvilad och glad. Åt en portion havregrynsgröt och drack en kopp te. Kände mig glad och hade massa energi. Strålande väder idag med, så jag gav mig ut för en härlig promenad. Hittade en gigantisk uppförsbacke, sprang upp och ner två gånger fick upp pulsen och svetten trängde fram. Har inte tränat ordentligt sen slutet av maj så det kändes underbart. Joggade hemmåt och såg en parkbänk. Stannade och gjorde lite tricepsövningar. När jag kom hem gjorde jag situps och lite rumpövningar. Har gått igenom nästan hela kroppen och det känns härligt!

Idag har jag verkligen tränat för att jag hade lust, INTE för att få bort ångest!! Har precis gjort i ordning en proteindrink, är stolt över mig själv att jag tillochmed fyller på energi när jag kört igenom kroppen, hör ju inte till vanligheterna...brukar ju vilja ligga på minus. Till middag idag blir det pasta och kycklingfile och massor av grönsaker!

Är på strålande humör, känner mig duktig! Ska tvätta klockan två, sen ska jag bara njuta av dagen:)

Kram på er alla!!

Kommentera inlägget här :