Starkare?

publicerat i Allmänt;
Jag tror att jag har blivit starkare...tror jag behövde de här dagarna att vara sjuk och fundera lite...Träffade D igår och idag och känner bara att han är världens mysigaste men jag vill bara ha mig själv.
Sakta men säkert vet jag att jag kommer bli starkare och för varje liten sak jag lyckas med kommer jag att växa...

Har ätit bra hela dagen har fått i mig frukost, mellanmål, varm mat, mellanmål och kvällsmat...jag har ätit små mål men många gånger, har varken varit hungrig eller mätt någongång under dagen...
Vet ni vad det bästa är? Jag har inte haft ångest ÖVERHUVUDTAGET! Underbar känsla! Har plockat undan vågen oxå...vill fixa det här nu...

Har planerat upp morgondagen oxå...ladda väskan med mycket frukt och grovt bröd om jag skulle bli hungrig på något olämpligt ställe...mat på jobbet blir fullkornspaj och majs...ska fixa morgondagen oxå....vill må som jag gör nu alla dagar i resten av mitt liv...

Ja, jag vet att det kommer komma baksalg...men jag är redo...imorgon ska jag skriva ner mina drömmar, stora som små...
Behöver stolpar i livet, något att sträva efter...saker som jag mår bra av!

10 år av mitt liv tog hon...hon fick dom utan något motstånd...om hon vill ha något mer av mitt liv får hon kämpa, för jag tänker slåss för nu vill jag börja leva MITT liv! Låt mig vara...lämna min kropp och mina tankar ifred!
En vacker dag kommer jag hitta tillbaka igen...

Kommentera inlägget här :