Trött och nedstämd...

publicerat i Allmänt;
Kroppen reagerar alltid likadant när jag drar ner på kcal....jag slutar känna hunger, men blir nedstämd och känner mig ledsen. Jag försvinner bort i mina egna tankar och blir osocial. Orkar ingenting och fryser...

Pratade med dejten innan på msn, han ger mig alltid såna tankeställare...vi kom att prata om fotograferingen på söndag...sa att jag inte ville känna mig tjock så därför blir det inte så mycket mat innan dess...
Han skrev att om korten blir jättefina och jag tar fram och tittar på dom kommer jag bara att tänka att det var för att jag inte åt på hela veckan, men äter jag och dom blir fina vilket dom kommer att bli kommer du vara mycket mer nöjd med dig själv...
Han säjer ju så självklara saker, men det är först när han har sagt det som jag inser hur rätt han har...Det känns bara så svårt att äta för tillfället.
Ska sova nu och försöka börja dagen imorgon med gröt...

Har faktiskt fått i mig ca 800 kcal idag i form av te, smoothie och frukt...Har promenerat i ca 1 h....
Nya tag i morgon...ska försöka äta utan att hetsäta...alltid livrädd för det efter en period med lite matintag (brukar ju oxå sluta i hetsätning, du har så rätt Becka!)

sov gott!

Kommentera inlägget här :