Gråter...

publicerat i Allmänt;
Sitter och lyssnar på Sonja Aldèn och gråter floder...Har precis avslutat en konversation på msn med en vän som jag pluggade tilsammans med..
Klarade inte av att prata mer med henne...saknar henne så! Hon är så omtänksam, fanns alltid där, men jag bara stöter bort och stöter bort...Får dåligt samvete när jag pratar med henne, önskar att jag kunde finnas där för henne oxå, känner mig som världens största egoist!
Det är nog inte många som fått fördelen att ha så många underbara vänner som jag har, men jag klara inte av deras omtanke....känner bara som att jag sviker dom....vill inte oroa dom!

Kan inte sluta gråta! Borde inte göra det....det är inte synd om mig! Har satt mig själv i den här jävla sitsen...det var ju inte direkt någon som tvingade mig att spy första gången! Känner bara att jag inte orka mer....orka inte bära på alla känslorna...känns så hopplöst!

Känner mig ensamast i världen även om jag har vänner, men det hjälper inte....jag måste ju ändå klara av att leva med mig själv...vill inte belasta någon anna, därför är det bäst om jag är ensam...

Väldigt rörigt inlägg, men jag ber inte om ursäkt för det, detta är min blogg och den är till för att jag ska må bättre...

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av http://lifeasmeee.blogspot.com/:

Jag vet....:( Jag har inga vänner kvar p.g.a mig själv. Nu sitter jag här i ett enda kaos.

Lämnat ana men endå inte. hatar henne men älskar henne. Skulle vela säga något för att muntra upp men har fan ingen aning.

Skyll inte på dig själv, det är fan ingen ide....det är en sjukdom...

bryt ihop och kom igen!

Jag vägrar släppa tron på att jag någon gång ska få mitt liv tillbaka!

Ta hand om dig, idag ska jag tilllåta mig självatt må skit. Im ska jag förtsätta kämpa och tänka på dej!

2:a kommentar, skriven , av Pilla:

Han verkar klok den där killen som du snackade med iaf!

Hoppas du får i dig lite mat utan att hetsa!

Kommentera inlägget här :