Uttråkad!

publicerat i Allmänt;
Är verkligen så uttråkad! Vill åka inlines, promenera, titta på film, men jag orkar inte ta mig för någonting! Känner inte för att jobba inatt heller...
Imorgon är det möhippa för min kompis, men jag kommer att vara "sjuk"....ska hänga med D till hans föräldrar på landet...känner mig hemsk mot min kompis, men orkar inte med en fylla...vill bara vara ute på landet och njuta, jag tänker på mig själv för en gångs skull!

Kommer aldrig någonsin att skaffa mig en stor familj, jag är så sjukt trött på min egen. Jag och pappa har inte hörts på tre veckor...känner att jag inte orkar med deras skitsnack. Är skylldig mamma och pappa typ 8000, måste betala tillbaka det nu så jag slipper dom!

Bästis ringde innan hon undrade hur det va med mig, ärligt....jag sa bara att det bara är med mig, varken bra eller dåligt, jag vet faktiskt inte hur jag mår, känner mig förvirrad och tom...

Hör och häpna, jag har ätit gröt idag...ingen ångest...orkar inte ha ångest! 800 kcal vilar för tillfället i min mage i form av gröt, frukt, te och smoothie...och klockan är bara sex! Mer kommer det säkert bli, men jag orkar inte bry mig.

Har inte hört nåt från dejten på ett par dagar, känns konstigt, men  känns som det är hans tur att kontakta mig, känner mig bara som en klängapa när jag hela tiden messar till honom...

Skulle vilja ha en kramdag idag...bara ligga i sängen och gosas....ni som har någon att gosas med kan väl gosa åt mig oxå?

Kram kram

Kommentera inlägget här :