Varning för äckligt inlägg!

publicerat i Allmänt;
Efter snart en vecka av normalt intag av mat, ingen spya och lite lagom motion har jag upptäckt en njutning. Att bajsa är nog det bästa som finns! Min mage har varit extremt gasig och uppsvullen under veckan, men jag har ändå lyckats låta bli att kräkas och de senaste dagarna har jag bajsat utan att vara hård eller förstoppad. Helt underbart!!!

Det förvånar mig att kroppen är så fantastisk...jag har misshandlat den så länge, men bara under en vecka av normalt leverna börjar den att samarbeta...

Jag ska verkligen göra allt för att fortsätta på detta spåret! Nu ska jag på bröllop och vet ni vad?! Jag är supersnygg idag!!

Köss!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Tant Malin:

Haha, jag skrattade gott åt ditt inlägg, så sant så sant! Visst är det härligt när kroppen är snäll, fast man varit så taskig mot den!



Ha så kul på bröllopet!

2:a kommentar, skriven , av Therese:

hihi jag känner igen mig i det där. Visst är det skönt :) Kroppen fungerar så mkt bättre när man tar hand om den! hoppas du fortsätter i samma spår och känner dig "supersnygg" imorgon också :)

3:e kommentar, skriven , av lisa:

hoppas du får en rolig kväll. skall följa ditt exemplariska mönster för behöver också få lite ordning ;)

Kommentera inlägget här :