Vilken natt!

publicerat i Allmänt;
Har inte sovit många timmar inatt, förstår inte varför jag inte kan sova!
Idag är det utgång med jobbarkompisarna, men först ska jag till läkaren..

Jag klarade gårdagen, men det var jobbigt! Fick sån ångest efter kvällsmaten, visste inte var jag skulle ta vägen. Gick ut och promenerade, luftade tankarna lite...
Känner mig fortfarande lite nere...håret är extremt fult, jag ser ut som en tunnhårig kärring! Kommer säkert bli fullast av alla idag, brukar ju bli det.
Köpte en ny ögonskuga igår, jag hoppas verkligen att den kan göra mig vacker! Usch...känner inte alls för att visa mig ute idag...önskar att jag kunde kännt som jag gjorde i måndags. Förstår inte varför det alltid blir såhär innan jag ska gå ut, det förstör ju så mycket!

Har i alla fall ätit min grötfukost, ska verkligen försöka att äta bra under dagen....men känner jag mig själv kommer det inte bli nåt mer fören jag har druckit, då äter jag allt...ångesten kommer dagen efter!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av lisa:

hoppas du får roligt ikväll. du lät väldigt förståndig och klok efter en jädra knäpp frissa. vem hade inte flippat ur då, men du visade hur stark du måste vara som tog dig igenom den dagen så bra!

ha de bra

2:a kommentar, skriven , av lisa:

TACK för en fin blogg!!!

Hoppas de är ok att jag länkar till dig från min :)

Kommentera inlägget här :