Vill spy!

publicerat i Allmänt;
Så var vi där igen....jag tappade kontrollen. Allt gick bra tills det visade sig att jobbarkompisen hade varit på kexfabriken hade med sig en MASSA singoallakex. Jag var inte ens sugen, men för syns skull så äter jag en, vill ju inte vara annorlunda, sen blev det en till och en till....så höll det på hela natten!
Väl hemma hittade jag en mörk choklad i skafferiet som även den nu ligger i min mage och framkallar ångest.....vill bara spy, jag är så dum!
Varför tackade jag inte bara nej till den där förbannade kakan, jag borde vid det här laget lärt mig att sånt bara triggar mig till att hetsa! Vill bara äta ännu mer nu, har redan förstört allt och sen spy...jag vet det är sjukt, men jag vill bara äta och spy!

Jag har verkligen inget mer att gå lös på här hemma....vill äta chips och godis, hamburgare och strips..vill bara fetta ner mig och sedan få allt att försvinna i toaletten..kass e jag!

Vad ska jag göra....kan inte sova nu, hatar att lägga mig när jag e mätt, men har varit kräkfri i mer än en vecka nu vill inte förstöra det....vill ju bli frisk, men samtidigt så känner jag mig likgiltig nu, vill bara få upp allt...

Rörigt det blev...

Kommentera inlägget här :