Visst!

publicerat i Allmänt;
Visst, jag åt för över 3000 kcal, visst jag åt godis, visst jag åt kakor....men seriöst, VAD GÖR DET? Jag blir inte fet av det....jag lever, jag har ett jobb att gå till, jag har underbara arbetskamrater, jag har härliga människor i min omgivning som faktiskt bryr sig och dessutom ser jag bra ut! Jag är en bra människa trots att jag åt fel och för mycket!

Mina vänner...ångesten har släppt....den kom, jag mötte den (dövade den inte med att spy) och den försvann! Jag är glad igen och redo att kämpa! Nu vet jag att ångesten GÅR över även om det är pissejobbigt just då, så försvinner den...

BULIMI, 1-0 till mig! Ha! Känns härligt att jag vann denna matchen...nu ska jag fortsätta bygga på min självkänsla så tar jag nästa match med!

Ska försöka sova lite nu...ha en härlig dag!

Kärlek!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sara:

hitta din blogg idag, hur ser din "bulimi historia" ut?



många kramar från en tjej i precis samma sist. (Jag har t.o.m ätit de där 3000 kcal idag och vet just nu inte vad jag ska ta mig till-helevet vad jobbigt det är).



Kommentera inlägget här :