Förflyttad?-del 18

publicerat i Allmänt;

Jag är så fruktansvärt irriterad! Igår hade jag extremt ont i magen hela dagen, hade jättesvårt för att äta, mådde riktigt illa! Middagen gick inte ner hur mycket jag än försökte. Dom tror att det kanske är magsår.

Idag när jag gick upp hade jag fortfarande ont i magen. Jag klarade frukosten bra, men lunchen var riktigt svår. Magontet och illamåendet blev ju inte bättre av att det var fruktansvärt äcklig mat!

Efter lunchen kom en personal och pratade med mig. Hon sa att när man har varit så duktig som jag har varit så brukar man få en jobbig period. Att ätstörningstankarna blir starkare. Så med andra ord tror de inte att jag har ont i magen på riktigt, det är bara en ursäkt för att slippa äta.

De funderar på att flytta tillbaka mig till rött kök. Jag blir så ledsen...jag har verkligen ont i magen och det är så himla svårt att äta då! Vill inget hellre än att bli frisk, så det gör mig ont att dom misstro mig!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Malin:

Jag har också haft jätteont i magen idag, jag vet hur det känns. Jag hoppas att det blir bättre snart för dig. Kram

2:a kommentar, skriven , av Tant Malin:

Så taskigt att inte tro på dig! Samtidigt är de väl så vana vid alla som hittar på och försöker smita från maten att de alltid heller fäller än friar så att säga. Men även om du blir förflyttad kommer du att susa tillbaka så fort de märker att du faktiskt kan! Stå på dig!!!

3:e kommentar, skriven , av Matilda:

Du fixar det!

Men jag vet hur jobbigt det är... Känns för j*vligt att bli tillbaka flyttat. speciellt när man inte förtjänar det...

Men jobba på! jag tror på dig och saknar er alla!

många många kramar!

4:e kommentar, skriven , av Lisa W:

Gå till en läkare och bli undersökt! Hemskt att behandlarna inte tror på dig!

5:e kommentar, skriven , av Malin:

Hej! Har fått komma hem från avdelningen nu men ska in dit varje dag för bahandling, mat och mediciner och sånt. Jag tänker på dig och du är verkligen inte ensam om att ha både bra och dåliga dagar. Har kämpat som en idiot med den varma maten idag och nu är det snart dags för dagens sista mål mat. Det känns som om man bara äter!! Hur hinner vanligt folk med!? Hoppas du kämpar på och att du vet att bakslagen är till för att du ska ta dig förbi dem och bli starkare! Många miljoner kramar!

Kommentera inlägget här :