Julbord, porrgris och glädje-del 20

publicerat i Allmänt;

Hur ska man sammanfatta den här dagen då? Trött, förkyld, pigg, ledsen, glad, allvarlig och hysteriskt rolig!!!


Jag har kommit fram till att vi är otroligt roliga och smarta flickor: Anna med sin Gunvald, Helena med sin Porr-gris, Nina med sin...hm...får jag säja prutt här Ann-sofie;) och mrs P med sitt underbara "jag tror jag ska gå och lägga mig nu" (kommentar efter Ninas fis, hysteriskt kul!).

På fredag skrivs Nina och Helena ut, åh jag vill inte! Men jag ska se till att det blir en reunion, det måste det bli och då SKA du vara med Matilda (känn ingen press!)

Jag och Anna strävar och kämpar hårt för kastrullbord och biobesök. Bestämde idag att bästa sättet att flörta med killar på en biosalong är att sätta sig bak och fram och använda sig av Ninas ta-sin-hand-på-benet-flört!


Mycket interna skämt nu kände jag, men, men... Idag har vi övat på att äta julbord. För mig var det fruktansvärt jobbigt, fisken fick mig att grina idag igen, men skam den som ger sig! Det var otroligt bra att få prova på julbord här innan man ska äta tillsammans med familj och vänner.

Jag är så himla lycklig i den här stunden! Trots förkylning, tårar, trötthet och ångest är det den roligaste dagen på mycket länge!


Jag och Nina har också kommit på att kärleken kan man aldrig finna om man inte är lycklig i sig själv. En kille kan aldrig göra dig lycklig, men han kan förgylla ditt liv! Det är bara du själv som kan göra dig lycklig!


Sov gott änglar!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Matilda:

Ni är så himla kloka flickor! :) Om än lite knäppa..:P Det är KLART att jag kommer på reunion! vad tror du om mig?!

föresten bara älskar jag Ninas dra-sig-på-benet-flört! (HON ÄR ETT SÅNT NÖT) Har dock inte testat än men jag lovar att det funkar...

Ta hand om dig nu! jag vet att det är svårt, men försök att se julen som något mysigt och som en dag som alla andra(vad gäller maten) du fixar det!

ha en underbar jul gumman!

kramkramkramkramkramkram!

2:a kommentar, skriven , av Stefan W:

Vad önskar du dig i julklapp? :)

3:e kommentar, skriven , av Stefan W:

Det låter jättebra! :D Jag hoppas verkligen att du får den julen du drömmer om iår då! :)

4:e kommentar, skriven , av Stefan W:

Det låter jättebra! :D Jag hoppas verkligen att du får den julen du drömmer om iår då! :)

Kommentera inlägget här :