Kärlek! killar?-del 19

publicerat i Allmänt;

Har haft uppföljningssamtal idag, får stanna i gul zon, jippie! Har fått medicin mot magen så nu ska det väl bli bättre...men jag har åkt på en rejäl förkylning, nyser och snorar om vartannat, (eller så kanske det är dammallergi, behöver verkligen städa rummet!)

Dagen idag har varit fruktansvärt rolig! Trivs så bra med tjejerna här. Idag var Frölunda Indians (det du, Anne!) här och hälsade på, aldrig fel med lite hockeykillar!


På tal om killar så pratade jag med Kristian igår, kunde verkligen inte sova och det va så mycket jag behövde säja till honom, men jag fick nog inte fram hälften. Kärlek? Jag vet faktiskt inte, vad är kärlek? Det jag känner för honom är speciellt, känns som att VI är nåt speciellt när vi träffas. Eller så inbillar jag mig bara för att min längtan efter kärlek är så stor. Jag vet i alla fall att han får mig att skratta och jag ler varje gång jag tänker på honom.


Skulle ha ringt både till Bästaste och min älskade far idag, men helt ärligt så har jag inte hunnit med, vet inte vart tiden tar vägen.


Jag är så glad att jag har fått chansen att bli frisk och varje dag mina änglar ägnar jag er en tanke. Jag vet precis vilken kamp ni utför VARJE dag (tänker speciellt på dig Matilda, håller mig uppdaterad genom Nina!) och jag är tacksam över att jag får vara en styrka i ert liv så som ni är en styrka för mig! Det är kärlek, det tvivlar jag inte en sekund på!


Nu ska jag försöka sova bort den här hemska förkylningen så att jag är pigg till julkalendern...jo, det är sant! Jag följer skägget i brevlådan med spänning!


Sov gott ni vackraste!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lisa W:

Hoppas att medicinen mot magen kommer att hjälpa!

Kommentera inlägget här :