Ny energi! del 26

publicerat i Allmänt;

Tårar, ångest, ilska, ännu mer tårar och en massa glädje!

Imorgon tar jag tag i planeringen inför nyår, jag vill att det ska bli en bra början på det nya året och det är ingen annan än jag som har makten att göra någonting åt det.

Fick panik vid middagen, kunde ju inte ta ut mina känslor på maten, så tårarna kom. Vilket var himla bra, för nu är jag fruktansvärt laddad med ny energi.


Vi tjejer har haft julklappsspelet idag, så kul! Sen spelade vi TP och alla var verkligen på bra humör, jag blir fruktansvärt peppad av det! Nu känns nyår som en enkel match, det är inget jag kommer ge henne, monstret inom mig, Mia. Det är slut nu...jag kommer aldrig någonsin ge efter igen...jag är stark och jag är en kämpe!



Tack Mr L för att du ringde en dag som denna, fick mig på andra tankar! Håller tummarna att ni kommer hit på tisdag! Åh, änglar finns verkligen!!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Helena:

tack för inspirerande kämparglädje



gott nytt år, tjejen!

2:a kommentar, skriven , av Matilda:

GOTT NYTT ÅR på dig Mela, låt oss göra 2009 till det bästa året nånsin!

kramar

Kommentera inlägget här :