På banan-del 17

publicerat i Allmänt;

Ny dag, nya tag!

Pappa pratade länge med mig igår när han kom hem, det kändes verkligen bra. Han fick mig på nya tankar och jag somnade gott efteråt.

Imorse fick jag sällskap av honom vid frukosten och det är jag fruktansvärt tacksam för. Så jag är på banan, har skött mina mål bra och är redo för nya tag!


Jag vet att det inte finns något annat alternativ än att bli frisk, men ibland är ångesten så fruktansvärt jobbig.


Så vad lärde jag mig av gårdagen? Jo, att ångesten kommer att komma...men härdar man bara ut tillräckligt länge så lämnar den dig med ny styrka. Du kan göra många saker för att ångesten ska lämna dig för stunden. Men för att få bort den för gott, måste man ha tålamod, låta den komma och låta den gå.


Hoppas att ni får en mysig lucia! Ta hand om er...ni är värda ett liv i lycka, glöm aldrig det!

Kommentera inlägget här :