Panik och ångest-del 25

publicerat i Allmänt;

Hemträningen gick fantastiskt bra fick mysa med min prins lite också.

Sitter just nu och fundera över nyår, har panik! Tanken va att jag skulle åka hem till mor och far, men känns svårt att åka tåg (med tanke på maten) och så orkar jag inte med fulla vuxna. Känner just nu att jag inte orkar vara social. Pratade med Kristian innan, men han skulle va med sina kompisar och jag var inte bjuden...


Känner inte för att gå ut med mina kompisar då det säkerligen kommer att vara en hel del fylla med i bilden, just nu borde jag inte fresta mig själv. Åh! Jag vill åka till min lägenhet, men känner redan nu att jag inte skulle fixa så många mål ensam...


När jag tänker på att åka till min egen lägenhet över nyår kommer det direkt en massa bulimitankar. Jag är så arg på sjukdomen att den försätter mig i såna här djävliga situationer....vill bara hetsa och spy! Jag är inte värd nåt bättre...


Har skött mig så himla bra och mått fantastiskt, men nu vet jag faktiskt inte hur jag ska lösa det förbannade nyåret! Eller så låter jag bara dagarna gå, planerar ingenting, åker hem när avdelningen är stängd och tillbaka när den öppnar...

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Malin:

Hej!

Klart att det kommer finnas tankar kvar. Vi är starkare ändå! Idag har jag faktiskt tagit ett liiitet stag frammåt. (Och det känns rätt häftigt)

Ta hand om dig!

Kommentera inlägget här :