Äcklig!

publicerat i Allmänt;
Var på massage innan...massören frågade mig om jag hade mycket bekymmer...hon sa att jag var spänd och hade knutar i hela övre delen av ryggen, axlarna och nacken. Hon sa att jag var tvungen att lära mig att slappna av...ta tre djupa andetag per dag...undra om det verkligen hjälper!

Åt en hamburgare på sibylla idag, percis när jag ätit upp kom det en jättetjock människa och satte sig...jag blev så äcklad och kände mig precis så fet och ville bara spy! Ångrade hamburgaren och ville bara hem, hem, hem till min kära toalett...
Nu är jag hemma och mättnadskänslan har lagt sig och jag tänker behålla maten!

Ska ut på sjön med en kompis snart...bästis skulle kommit ikväll, men hon har åkt på magsjuka så det blev inget med det! Så supersynd, hade sett fram emot det!

Pappa lovade att ringa idag, men han har nog glömt, han har iaf inte ringt än...vet inte om jag ska berätta att jag kommer bli inlagd eller om jag ska vänta, känns så jobbigt.....känns som att jag alltid har gjort mina föräldrar besvikna...vill inte att han ska må dåligt pga mig...tycker så synd om honom!

Kul att det är fler som har börjat läsa min blogg!

Ha en bra kväll!

Kärlek

Kommentera inlägget här :