Funderingar...

publicerat i Allmänt;
Oj, oj, oj...vilken helg! Ifredags gick jag ut med en kompis...i lördags åkte jag till danmark, är glad att jag hängde med för vi hade helt galet roligt! Träffade en kille i fredags...träffade honom ute igår när vi kommit i land med båten...han gav mig många funderingar.

Igår pratade vi verkligen flera timmar och jag insåg att jag bara har två alternativ. Antingen kämpa och bli frisk och leva ett värdigt liv, elle ge upp, må som jag mår nu varje dag en önska om att man vore död...

Jag har funderat hela morgonen på det vi pratade om och jag vill nog ändå leva, insåg att jag måste sluta tycka synd om mig själv!
Känns på något sätt som om jag har kommit till en vändpunkt! Vad ska man säga...jag gick och la mig igår med många tankar snurrandes, vaknade i morse med en känsla av lättnad...kan inte förklara, vet inte vad som har hänt!

Jag kan inte gå runt och hata alla människor som är lyckliga...det blir man nog bara bitter av och det vill jag inte! Jag vill vara den där glada och positiva människan som jag faktiskt tro att jag igentligen är...det tar energi av en oxå att hata!

Ha en underbar dag! (Och idag menar jag det jag skriver!)

Kommentera inlägget här :