Mår dåligt...

publicerat i Allmänt;
Tanken va att jag skulle hänga med en kompis till Danmark imorgon...men ja vet inte om jag pallar...mår så himla dåligt! Är ledsen och känns som att jag kan bryta ihop när som helst...

Berättade för pappa igår att jag skulle bli inlagd, fick ingen reaktion...känns som alla är glada över att bli av med mig, känner mig så himla ensam.

Ibland känns det som jag lika gärna kan skita i att bli frisk, det är så fruktansvärt jobbigt att kämpa...panikångesten på kvällarna är den värsta. Jag gråter tills jag knappt kan andas fryser och svettas på samma gång och skakar i hela kroppen...när ska det ta slut?

Vad gör man när man har så mycket ångest att man inte vill gå utanför dörren....vad gör man när man tycker att alla stirra på en och komentera allt fett som sitter på min kropp. Vad gör man åt känslan av att vara groteskt ful och fet?

Har du själv gått igenom samma sak, skriv gärna och berätta...ge mig nåt slags hopp...kan man bli frisk från det här helvetet?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Pilla:

Jag har inte varit med om nåt liknande men hoppas att du blir bättre! Hoppas att du hittar lycka och att du orkar stå ut!

Kram

2:a kommentar, skriven , av Nikki:

men ännen, du är inte ensam! Kommer du aldrig vara



Ta hand om dig <3

Kommentera inlägget här :