Plåsgsam död...

publicerat i Allmänt;
Vem försöker jag lura? Kan inte leva såhär, vill inte leva såhär...Det handlar nog inte om att jag vill bli smal igentligen...för feg för att ta mitt liv och vill svälta mig till döds...

Läste en artikel i Aftonbladet i morse...hon var 26 år och vägde 29 kilo...alla på jobbet tyckte det var fruktansvärt, jag var avundsjuk!

Önskar så att det kunde gå en dag utan att jag känner mig så jävla fet!

Har börjat oroa mig för tandlossning nu oxå....spyr ofta och är rädd att mina tänder efter 10 års bulimi snart ska överge mig....trots det kan jag inte sluta spy....när jag står där hängd över toaletten skiter jag i vilket så länger jag får se min middag ligga där innan jag spolar!

Har sett fram emot sthlm hela veckan, nu känner jag bara en stor fet ångestklump i magen....vad ska jag ha med mig för kläder, hur ska jag bete mig, vad ska jag äta för att inte spy!?

Är så satans FET!!

Kommentera inlägget här :