Tycka synd om...nej tack!

publicerat i Allmänt;
Igår morse gick jag av mitt sista pass, nu har jag sju dagar ledigt...så skönt! Hämtade mina sista saker hos D igår och vi pratade igenom allt rejält! På nåt sett har jag gått och inbillat mig att han vill ha mig mer än nåt annat, men insåg igår att han bara tycker synd om mig, därför är han så mån om mig...
Det var hårt att inse och jag hatar verkligen känslan av att vara oälskad...men det är livets smällar antar jag.

Idag ska jag till sjukhuset kl 14...vet inte varför, men jag är alltid så orolig i kroppen när jag ska dit...Konstig i magen, svårt att somna, nervös typ. Idag är första gången jag ska dit själv med, D har alltid följt med mig innan..

Imorgon ska jag på massage, tycker det är lite obehagligt men det sägs ju att det ska vara bra! På Onsdag kommer bästis...vi ska till IKEA och på en shoppingtur i stan, hon stannar till fredag hoppas jag! Har lite ångest för mat och så, har inget hemma och kan inte handla...men eftersom hon vet om mitt probem (är väldigt frågvis av sig, så hon har en ganska stor inblick i hur jag mår..) så hoppas jag att hon förstår mig och hjälper mig igenom matsituationerna.

På lördag blir det fest, ska bli så kul...dricka efterlängtat vin vill jag lova! En rejäl fylla är vad jag behöver för att klara nästa veckas arbetspass, låter tragiskt jag vet....

Fundera på en morgonpromenad, ser härligt ut när solen skiner!

Kram!


Love you gumman!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av AnnaP:

Jag håller verkligen med dig. Om man inte älskar sig själv kan man nog inte älska någon annan!



Hur "kom du ut" för din pojkvän (eller ex...)? Starkt av dig!

Kommentera inlägget här :