Dilemma

publicerat i Allmänt;
Usch....vet inte vad jag ska göra med mitt liv! Igår ringde min gamla chef, hon hade ett vik att erbjuda mig som fritidspedagog, nån timme senare hör dom av sig ifrån mitt gamla gym och undrar om jag vill börja hålla pass igen till hösten. Vet inte om det är nåt tecken på att flytta tillbaka hem igen!

Samtidigt så känner jag lixom inte direkt att jag vill flytta...jag tjänar så bra på detta nya jobbet så det finns ju stor chans att bunkra pengar till min kommande resa. Desutom är det så fruktansvärt skönt att ha ett skitjobb som detta. Man jobbar sina 8 timmar sen går man hem och kan släppa jobbet. Jobbar du inom skolan finns det alltid nåt du tar med dig hem, man måste ge så mycket av sig själv och jag vet inte om jag orkar det nu!

Ska strax iväg och titta på en lägenhet..håller verkligen mina tummar för den så jag kan börja leva mitt liv! Vill bara ifråm D nu...vi är ett avslutat kapitel!

Jag får väl låta ödet bestämma....får jag inte lägenheten så flyttar jag, så snälla håll era tummar för jag vill inte tillbaka till mitt gamla liv!!!

Love

Kommentera inlägget här :