Ont..

publicerat i Allmänt;
Jag har verkligen ont! Ont i mina fötter, ont i huvudet, ont i hjärtat och ont i själen. Jag har ett litet videoband i mitt huvud som börjar rulla varje minut som jag inte är sysslesatt. En liten film som påminner mig om det hemska...ett litet klipp som aldrig går att få ogjort! Jag klandrar mig själv att det hände....jag var för full....jag mitt dumhuvud försökte supa bort ångesten den kvällen och blev så full att jag knappt orkade säja nej, jag orkade framför allt inte kämpa emot!
Det värsta av allt är att man känner sig så fruktansvärt billig. Är inte rädd för att det skulle hända igen, rycker på axlarna, jag är redan äcklig!!!

Solen har lyst på mig lite idag i alla fall...jag har fått en lägenhet, flyttar nästa helg...ska bli så skönt att bry sig om sig själv. Jag är så sjukt trött på D, orkar inte ens prata med honom, blir bara bråk!
Skönt att jobba kväll....hinner inte träffa honom.

Sov gott!
  

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Oj, va e de som har hänt? Lät inte vidare bra..

grattis till lägenheten!! Flyttar du långt?

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Oj, va e de som har hänt? Lät inte vidare bra..

grattis till lägenheten!! Flyttar du långt?

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Oj, va e de som har hänt? Lät inte vidare bra..

grattis till lägenheten!! Flyttar du långt?

Kommentera inlägget här :