Godmorgon!

publicerat i Allmänt;
Hade såå svårt för att somna igår...gick och la mig halv tolv, vid halv ett var jag trött på att ligga och vrida och vända mig så jag gick upp och satte ihop mitt afropass. Tror det blev ganska bra, ska åka tidigare till gymmet och testa det:)
Känner inte alls för att åka hem i helgen, träffa släkten, blä! Vill bara vara hemma här, åka till gymmet och umgås med mina vänner...
Mr D (mitt x) åkte till sthlm med en kompis igår...va skönt att sova själv, men jag fick ett sms inatt där det stod: "jag tänker på dig hjärtat, Godnatt". Jag förstår ingenting. Ena stunden är han hur kort i tonen som helst, andra stunden vill han kramas och kan säga: "kom och lägg dig i min famn hjärtat"! Jag blir förvirrad....ibland känns det som att jag gjorde så rätt som gjorde slut, ibland känns det som jag har gjort världens största misstag. När han är sådär snäll och go...det är den mr D jag faktiskt föll för...men jag vill inte trilla dit igen, vågar inte lita på någon anna än mig själv, det är slut med en massa kärlekstrams nu, det mår man i längden bara dåligt av!

Ska åka till gymmet nu...kommer inte kunna blogga på hela helgen....

Take care!

Kommentera inlägget här :