Helg

publicerat i Allmänt;
Jag mår så jävla dåligt va! Jag tog kontroll över situationen, ingen hets och inget spyeri, men ångesten har jag fortfarande kvar!
ska snart på bussen, hem och ha möhippa för min syster...mår inge bra alls. Förutom ångesten så har jag ont i halsen och är täpt i näsan...vill bara krypa ner under täcket och glömma mina misstag!

Eftersom familjen vet om mina problem så måste jag äta i helgen, dom tror att jag försöker att bli frisk, vet inte om att jag har gett upp! Men det är ingen dålig bortförklaring, et är fortfarande jag som håller i ratten, ingen kan tvinga mig att äta!

Nästa vecka drar vi åt snaran ännu mer, sen är det bara att köra på...borde hinna ett par kilo till innan jag ska stå i kyrkan med en underbart vacker tärnklänning...
Hatar att jag åt idag, men det stoppar mig inte. Jag kan inte göra det ogjort, bara lära av mitt misstag, jag är fortfarande så satans laddad!!!

Kan inte blogga nåt i helgen...men har det underbart!!!

kram

Kommentera inlägget här :