Hemma igen!

publicerat i Allmänt;
Äntligen hemma! Det har varit en lång helg, mycket mat och MYCKET dricka....lättast så för att hålla ångesten på avstånd. Jag kan inte skylla på någon annan än mig själv att jag har ätit, men äntligen inget mer firanden och jag kan bara tänka på mig och min viktnedgång.

Halsbrännan och illamåendet övergick till en rejäl förkylning som faktiskt börja bli bättre! Härligt!

Svar till anonym; Jag är 167 cm och väger på tok förmycket 63!!!! kilo.

Mitt mål till bröllopet är under 60 och det kommer jag klara utan större ansträngning.

I veckan ska jag försöka att leva på flytande, mår bra då och ångesten är utom synhåll...hoppas snart att jag kan få håll i en egen lägenhet så att jag slipper plåga xet med mina ångest och panikattacker.


Sommaren är nära...

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av amanda:

Jag vet inte om du tänker på det. Men om du tränar mycket så går du upp i muskler. Det känns som du är otroligt viktfokuserad?

Jag känner igen mig i den sits för jag har varit i samma sits som du.

Men sluta tänka på kilona, för det bara förstör och det hjälper inte! trust me

Kommentera inlägget här :