Trött på allt...

publicerat i Allmänt;
Det är så fruktansvärt jobbigt att bo här. Varje blick, kram och beröring får mig att hoppas. Men varje dag blir jag lika besviken...jag är ful, äclig och fet, jag borde fatta att ingen människa på jorden vill ta i mig med tång!
De jobbigaste är att han har sagt att han inte orka med mig, men jag förstår honom...hade jag fått välja hade jag sprungit bort från allt dallrande fett för att slippa se och känna min äckliga kropp. Men jag kan inte, är fast i ett ska av dallrande fett!
Har inte spytt på sex eller sju veckor, men i tisdags förstörde jag det oxå, misslyckade jävel! Vakna på morgonen, känns som en bra dag och jag tänker att i dag kommer det nog gå bra att äta normalt för jag mår ju så bra! Men ångesten kommer som ett brev på posten och jag slutar hängandes över toastolen...

Förstår inte att jag aldrig lär mig! Jag kan inte äta...mår så dåligt då...allt känns så himla bra och ångesten är på flera mils avstånd när jag inte äter...

D säjer att jag har skev kroppsuppfattning...jämförde mig med en tjej på gymmet igår som jag tyckte var mycket smalare än mig, han blev arg och sa att jag är smalare än henne, att jag är liten och späd, yeh right....inte nog med att han inte vill ha mig, han ljuger mig rätt upp i ansiktet oxå!

Idag blir det spinning, har varit dåligt med träning den här veckan....har verkligen inte orkat...är så trött efter jobbet, förstår helt seriöst inte hur jag ska palla! Men skam den som ger sig!

Idag är det en ny dag...hmmmm, önskar att jag ALDRIG vaknade....vill bara somna in för alltid. Blir ingen mat idag...frukt tillåtet.

smärta föder skönhet mina vänner....jag borde vara så jävla vacker då!

Kommentera inlägget här :