Två timmars promenad, sen afro 75 min!

publicerat i Allmänt;
Ska strax ge mig av till gymmet, tänkte gå dit idag, tar ca två timmar. Skulle igentligen åkte hem till mor och far idag, men insåg att det inte skulle bli någon träning fören på tisdag så jag stannade kvar här. Blir afro ikväll, imorgon kör jag min step/styrka, sen åker jag hem. Åker tillbaka på måndag och kan köra på som vanligt.

Ska snart vara tärna på min systers bröllop och det är inte det lilla bröllopet, över 100 gäster! Vill va den tärnan som folk avundas, snygg och framförallt smal! Många släktingar som jag inte träffat på länge, vill chocka dom!

Nästa vecka får jag låna min kompis lägenhet i tre veckor, hon är bortrest, känns underbart! Jobbigt att bo ihop med exet....vi bara går runt och ignorera varandra. Märks att ha e orolig för att jag inte äter...efter jag kommer hem från träningen kan han säja;- jag har köpt banan, ta gärna....eller vill du att jag ska poppa popcorn åt dig? ALDRIG!

Enda vägen till lycka är viktnedgång och jag är så ladda, ska aldrig mer låta känslorna komma ivägen!

Kommentera inlägget här :