Födelsedag del 3

publicerat i Allmänt;
Jahopp...då var man 24 då, speciell födelsedag, men personalen och alla här har gjort allt för att jag ska ha en bra dag. Vägning i morse, hade gått upp, men försöker att inte lägga alltför mycket tankar på det. Jag litar på personalen...

Vaknade kvart över 12 i natt av ett sms från min underbara syster: HIPP HIPP HURRA! Stort grattis på din 24 års dag, min älskade lillasyster! Hoppas du kan njuta lite på din födelsedag, det är du värd. Vi älskar dig och längtar tills vi ses igen...

Under dagen fick jag även ett sms från allra bästaste:Grattis på födelsedagen min älskade vän! Tänk, 24 år! Precis påbörjad behandling för ett bättre mående! Hela livet ligger framför dig...Några år äe missade men det är nu ditt liv börjar. Du är stark! Du har viljan! Du är ärlig mot dig själv och du kommer att lyckas. Se det som en present i sig att du gett dig själv möjligheten till den här behandlingen. Du är så mycket värd den, så ett stort grattis på din födelsedag. Älska dig!

Jag har fått många gratulationer idag och det värmer...Vill bara krama om er alla!

Jag har så många underbara personer som bryr sig så otroligt mycket om mig och det värdesätter jag, ni är en stor del i mitt tillfrisknande!

Ta hand om er änglar!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Tant Malin:

Hipp hipp hurra på födelsedagen!!!!!

Kram!

2:a kommentar, skriven , av Malin:

GRATTISSS!!!!!!!!!

3:e kommentar, skriven , av Malin:

GRATTISSS!!!!!!!!!

Kommentera inlägget här :