Jag lyckades vända dagen...med lite hjälp...

publicerat i Allmänt;
Sitter framför datorn med en Smirnoff Ice i min hand. Jag dricker inte för att bli berusad och slippa ångesten, nej jag dricker för att det är gott, jag njuter.

Dagen började med myspys med min prins...visste redan innan att han skulle till en kompis ikväll och jag hade tänkt gå ut med underbara Anne. När vi skulle åka och handla kom ångesten....jag har haft en riktig fuldag, hatade det jag såg i spegeln och alla kläder fick mig att se fruktansvärt fet ut. Kristian satt tålmodigt och väntade medans jag svor över plagg efter plagg. Tillslut kom vi i alla fall iväg till affären och mina tankar i bilen pendlade hela tiden från att ha en riktig hetskväll, eller att supa bort ångesten och det rejält. Kristian undrade om jag ville sova ho honom eller hemma....självklart skulle jag sova hemma...jag hade en fruktansvärd längtan efter hets och spya. I sista minuten ändrade jag mig, klart att jag vill sova hos min gos!

När vi parkerat bilen brast det, tårarna kom...inläggningen är skrämmande nära och det tär på mig! Känns fruktansvärt overkligt...är så rädd för att misslyckas! Jag vet att jag inte ska tänka så, men det gör jag....rädslan för att misslyckas återigen är så stor. Vill inget hellre än att slippa den här skiten men samtidigt kan jag inte neka att det faktiskt har blivit en del av mig!

Vi handlade, åkte hem till honom och han lagade mat. Efter lite mat i magen och några glas vin kändes allt mycket bättre...är glad att jag bestämde mig för att sova här!

Jag och Kristian har pratat en hel del idag...jag är glad att han inte är rädd för att fråga mig saker...han har öppnat sig en del för mig ikväll och det känns på något sätt som om vi har kommit varandra väldigt nära idag...Han är en fruktansvärt klok människa och jag har börjat tro på kärleken igen...

Han har precis gått iväg till en kompis och här sitter jag nu....njuter av min smirnoff och härlig musik. Det känns underbart att vi lyckades vända dagen...det är en härlig seger! Jag slutade inte hängandes över toalettstolen idag, vilket betyder att jag är ett steg närmre min frihet:)

Ni är verkligen mina ÄNGLAR....vad skulle jag göra utan er?!

Kommentera inlägget här :