Tillbaka på sjukhuset del 6

publicerat i Allmänt;

Nu sitter jag här framför datorn igen....försöker att känna efter, men det är tomt. Jag är ledsen, så fruktansvärt ledsen, men jag kan inte tillåta mig tårar, eller hon kan inte tillåta mig det. Inte idag.

Hennes röst hörs hela tiden:
Det fattar du väl själv att du är värdelös?! Vem skulle vilja titta åt dig, du är ful, fet och otroligt misslyckad! Du är 24 år och har inte lyckats med nått i livet, inte ens att bli smal! Du vet att ingen vill ha en fet flickvän, killar vill ha smala fina tjejer som de stolt kan visa upp för familj och vänner! Vem är du?! En värdelös människa som bara existerar på jorden för att äckla andra människor!!!

Jag vägrar!!! Jag har hört vad hon har att säja, men jag vill inte lyssna! Du har så fel!!!

Jag är inte värdelös! Jag klarade hemträningen bra, trots att jag har haft det känslomässigt jobbigt, det kunde varit mycket värre! Det är många som tittar åt mig, jag är vacker och rolig. Jag är social och trevlig att umgås med. Nej, du har rätt, jag är inte smal, för jag är NORMAL och det är fint och sexigt att vara NORMAL!!! Dessutom finns det många killar som vill ha mulliga tjejer, alla killar är olika och vill ha olika saker! Den ända jag äcklar är du Bulimia Nervosa och du är inte ens männsklig! Du finns bara i min hjärna för att trycka ner mig, men vänta du, jag kommer att kämpa för att du aldrig mer ska lyckas övertala mig att tycka som du!

DU HAR FEL, FEL, FEL!!!!

Jag ska verkligen försöka få ut mina känslor så att jag kan bearbeta dom och gå vidare. Det vi hade var underbart, det var det. Det var något speciellt och jag kommer alltid vara tacksam för stunderna tillsammans med dig min prins! Nu är det jag som gäller. 100 procent skall satsas på det friska livet!

Kärlek änglar!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Malin:

Ditt friska jag har rätt, du är sjukt vacker. Jag bara vet det. Kram

Kommentera inlägget här :