Älskade sys!

publicerat i Allmänt;
Igår gick jag och Kristian upp såååå tidigt, för han skulle lämna in bilen, vi hade verkligen en mysmorgon, åh! På kvällen skulle han ut med en vän och jag tänkte ha en hemmakväll. Pratade med sys på förmiddagen, dom skulle en sväng till Norge. Sen ringde hon när dom va på väg och frågade om de kunde hälsa på mig på vägen, de körde ju ändå förbi här. Så underbart glad jag blev! De stannade här och sov över...jag fick träffa hennes underbara knattar!!

Så på mina 37 kvadratmeter sov vi sju stycken, men finns det hjärterum så finns det stjärterum....och för hennes familj finns det så mycket hjärterum, det vill jag lova!

Idag blir det bowling me jobbet, kul! Känner mig lite trött, men laddad:)

Får ju träffa kärlek idag oxå! Så härligt att tycka om en människa så mycket!

Love!

Kommentera inlägget här :