Den viktigaste kampen i mitt liv!

publicerat i Allmänt;

Anonym och Ida, era komentarer ger mig extra energi och det gör mig fruktansvärt glad att höra att jag inspirerar andra till att kämpa...

Jag har haft mina perioder då jag verkligen kännt att nu ger jag upp, jag orkar inte mer....men en dag som denna känner jag bara att det finns så mycket i livet som jag vill uppleva och min sjukdom ska inte få förstöra det! Det kommer jag aldrig att tillåta...

Ordspråket säger att hoppet är det sista som överger en...men jag håller inte med! Det kan överge en för en lite stund, men det kommer alltid tillbaka, hoppet lämnar aldrig en människa för gott!

Nu ska jag fixa mig iordning och möta upp en kompis på stan, ta hand om er och fortsätt kämpa....vi är STARKA människor!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Tant Malin:

Hej gumman!

Jag skrev lustigt nog just ett inlägg om att man ska SLUTA KÄMPA! Läs och fundera!!!



Kram,

2:a kommentar, skriven , av lisa:

var ett tag sedan jag läste din blogg. men vad glad jag blev att läsa ditt senaste inlägg. Det är ngt man bör lägga på minnet det du säger, att hoppet kan lämna en för ett tag men det kommer alltid tillbaka. TÄNKVÄRT. Det skall jag ta med mig idag, tack för de orden! hoppas du får en bra dag!

Kommentera inlägget här :