Dimma!

publicerat i Allmänt;
Den lulliga känslan börja att infinna sig, alkoholen börjar att göra sin verkan...ångesten håller sig på avstånd, tillräckligt långt bort för att jag ska klara ännu en dag!

Berättade för chefen idag om att jag kommer bli sjukskriven, han var mycket förstående och sa att jag var välkommen tillbaka när jag var frisk, en sten lättade från mitt hjärta!

Jobbigt att träffa Kristian på jobbet, är totalt förälskad....vill bara att han ska vilja satsa...

Har ångest över vad jag ätit idag, vågen envisas med att göra mig missnöjd!

Pratade med far idag oxå, han kommer med på nästa besök på Östra, blandade känslor, skammen...

Nej, nu ska jag ta ett glas vin till och sen förhoppningsvis sova hela natten!

Mina tankar e hos dig idag  Anne! Önskar att jag kunde hålla om dig, torka dina tårar...snuttan, min dörr e alltid öppen för dig!

Nikki, tack för din omtanke, orkar inte just nu bara...

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Tant Malin:

Hej Mela,

jag såg på en kommentar till mig att du ångrar att du berättade för dina föräldrar om ÄS. Jag kan förstå vad du menar, det blir säkert mycket frågor och tjafs.



Samtidigt TROR jag det är bra att de vet, och alldeles speciellt bra är det om du får med dem till Östra. Då finns det proffs som kan förklara att ÄS inte är skamligt, inte något man kan "skärpa sig" med osv. Lycka till!!!!

Kommentera inlägget här :