Kaos i mitt inre

publicerat i Allmänt;
Allt är ett enda stort kaos. Åt helvete med maten, jag röker alldeles för mycket, dricker på tok förmycket alkohol för mitt eget bästa, slarvar med medicinen och sover knappt alls. De få timmarna när jag lyckas sova drömmer jag om självmord och när jag vaknar blir jag alltid lika besviken över att det bara var en dröm!

Jag vill bort, orkar inte mer. Ångesten ligger och trycker varje dag och jag vet inte hur mycket längre till jag orkar...är redo att ge upp, låta mig dras med i ätstörningens förtrollande värld...

Kämpa för att orka på jobbet, men fasaden kommer rasa...det är alldeles förmycket nu!

Jag uppskattar mina underbara vänner, men just nu önskar jag att dom inte fanns. Det är så fruktansvärt jobbigt att veta att dom bryr sig om mig, känns inte som att jag förtjänar deras kärlek, jag har inget att ge tillbaka. Det dåliga samvetet gör sig påminnt varje dag.

Snälla, låt mig bara ta en liten paus från livet...

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Malin:

en paus skulle behövas, ska vi ta en tillsammans?

Kommentera inlägget här :