Underbara höst, underbara framtid!

publicerat i Allmänt;
Underbara människor, ni är så kloka! Har läst många kloka ord i era bloggar, solen lyser jag tvättar och framtiden är min! Jag har precis kommit hem från jobbet, en stressig natt, men en glad Mela!

Detta sms fick jag från Kristian 01.33
Detta är helt sjukt. Jag kan inte sova. Ligger bara och tänker på dig och din underbara kropp. Jag känner mig helt knäsvag när jag tänker på dig. Hoppas detta inte skrämmer dig att jag säger såhär. Men jag är helt såld. Du är bäst. Puss

Förstår ni hur underbart lycklig jag är, min kärlek är besvarad! Åh, jag tänker njuta varje sekund av pirret i magen! Jag ska kämpa varje sekund för ett friskt liv och leva under tiden! Livet stannar inte bara för att vi har en kamp att utföra, jag ska ta vara på alla underbara stunder och försöka se ljuset i mitt liv. Jag har så många människor som bryr sig och jag ska lägga all min energi på att visa dom kärlek. Jag orkar inte lägga tid på att vara arg på vare sig mina föräldrar eller sjukdomen. Den finns där och jag ska lära mig leva med den....den ska inte få styra mitt liv!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Tant Malin:

Härligt!!!

2:a kommentar, skriven , av Marie.:

Kärlek är det enda som betyder något, egentligen.



Är glad för din skull.



Kram Marie

Kommentera inlägget här :