Bloggabstinens!

publicerat i Allmänt;
Herregud! Mitt internet pajade igårkväll, kunde läsa bloggarna jag dagligen gör och jag kunde inte blogga...blev helt nervös och irriterad. Det är bara att konstatera, jag har blivit beroende!!!

Ikväll ska den gifta mannen hänga med mig hem efter jobbet...det är faktiskt han som få ha det dåliga samvetet, inte jag! Vet att han kommer såra mig om jag får känslor för honnom, så det gäller att hålla det till bara sex då...(fan va slampigt det låter!) Men jag har oxå mina behov....(nackdelen med att vara singel!)

Tack för era komentarer, jag läser, funderar och tar åt mig! Man behöver andra människors ögon ibland...

Nu ska jag städa och diska, efter det ska jag belöna mig med att läsa alla bloggar...hinner bli en del inlägg om man missar en dag!

Puss på er!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sandra:

du har helt rätt, gumman. det är HAN som ska ha dåligt samvete! lite spännande med en gift man måste jag säga. ;-)



usch, nu låter nog jag lika hemsk :)

2:a kommentar, skriven , av lisa r:

tycker de är bra att du tänker lite på dig själv just nu. för tror att du varit dålig att göra de tidigare, som alla vi andra med denna jävla sjukdom!

hejjar på dig :)

Kommentera inlägget här :