Depp och opepp!

publicerat i Allmänt;

Den här dagen har varit totalt menigslös och fruktansvärt tråkig, ätit på tok fel för att må bra, men orka inte bry mig.
Känner mig värdelös och ensam, vill ha sex, nån som håller om mig....vill vara älskad.
Är trött på sjukdomen, samtidigt som jag inte kan tänka på nåt annat än att allt blir bättre om jag blir smal.
Saknar min syster och hennes små knattar, saknar min bästit, saknar en familj. Är inte delaktig i den längre...

Mamma och pappa, ja, jag är misslyckad! Jag är sjuk i huvudet och ja, jag röker...tur jag inte bor i er stad så att jag slipper smutsa ner vårt namn! Tur att jag inte bor där så att ni slipper skämmas över mig!

Dagens matintag:
Havregrynsgröt
En grov smörgås med ägg
En cola ligt
Honungsmelon
Nötter

Dagens motion:
Typ 20 minuters promenad....det var kallt och jag tyckte det var tråkigt, har tappat suget för allt!

Har läst tjugotusen bloggar idag...inte ens det har varit kul, det brukar annars vara höjdpunkten på dagen att få läsa era bloggar!

Vet inte vad som händer, skakar...typ som jag har abstinens för nåt....är rastlös, men orka inte göra nåt!

Känner mig bara tjock och oduglig idag....

Vad hände med insperationen?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Malin:

Jag hoppas du menar inspirationen att bli frisk... den kommer. Jag sökte hjälp igår och är gladare än någponsin idag.. jag vill bli bra!!!! Bra blogg!! Kram

2:a kommentar, skriven , av Sandra:

försök vända dagen, gumman. lev! jag vet att du kan. krama de du älskar, shoppa, drick gott kaffe, välkomna hösten.

Kommentera inlägget här :