En helt bulimifri dag!

publicerat i Allmänt;
Igår var den bästaste dagen på länge! Efter en bra start på dagen med rejäl frukost och härlig bloggläsning åkte jag in till stan och mötte upp David vid liseberg. Vi gick runt där en stund, blev lite smått hungriga, delade på en pommes (utan ångest!). Sen spelade jag för en tjuga på kexchokladhjulet och vann! 2000gram kexchoklad! (kunde lätt inneburit, hem och hetsa!), men jag gav allt till David och han blev jätteglad!

Efter det ringde jag Anne, hon satte på kaffe, jag och David köpte fika och åkte dit...Va lite småhungrig igen, så innan jag högg in på min chokladboll åt jag en banan, bra jobbat!

Underbara Anne, får mig alltid på gott humör!

Sen skjutsade David mig till Sandra som tillsammans med sin bror och hans flickvän ordnade tacos. Vi satt säkert i två timmar och åt, focus låg på sällskapet och INTE på maten! På kvällen blev det film, mörk choklad och nötter! En helt normal lördag!

Jag var så glad när David skjutsade hem mig....jag hade haft en helt bulimifri dag och det kändes underbart! Tänk att få ha det såhär varje dag....Jag ska bli frisk mer än någonsin nu, jag vill ha fler såna här dagar!

Glömde ta min medicin igår...inte så bra...jag äter fluoxetin, nån som har erfarenhet av den?

Kärlek mina vänner, kärlek!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nikki:

Say no more....



Michaela, du är grym!!!







Kommentera inlägget här :