Jag vill leva!

publicerat i Allmänt;
Vet ni vad jag känner? Jag känner att jag vill leva! Sitter här och lyssnar på musik, funderar och mår faktiskt bra. Det var längesedan jag kände en känsla av att leva...

Jag har ringt lite kompisar och försökt engagera mig i deras liv! Vill skratta och umgås och bry mig om dom jag älskar av hela mitt hjärta! Jag känner så fruktaansvärt starkt just nu att jag kommer bli fri från skiten en dag, jag kommer uppskatta livet en vacker dag!

Vill aldrig mer må så dåligt som jag har gjort tidigare...kommer aldrig någonsin återvända dit igen! Jag har tagit några steg ifrån helvetet, några steg närmare livet. Dragningskraften tillbaka är stark, men viljan till livet är större!

Idag tänker jag njuta av känslan, hålla fast vid den...

Kärlek mina vänner kärlek! Älskar hösten och den friska luften som kommer med den. Jag kommer andas in ny energi och le mot framtiden!

Kommentera inlägget här :