Känslan.

publicerat i Allmänt;
Känslan jag hade igår e som bortblåst! Jag är sur, grinig, hungrig och förkyld! Tvingade mig upp vid halv två för att jag skulle tvätta. Släpa ner tvättkorgen till tvättrummet och upptäcker att min tvättid var igår, hade tagit fel på dagarna, fan! Nu hade jag ju vaknat så gå och lägga sig var det ju inte tal om. (hatar när saker inte blir som man planerat!)

Pratade med den gifte i 1 timme, satt vid datorn...sen gick jag och la mig igen. Vaknade kl sex...dödstrött, hungrig och förkyld! Orka inte fixa käk....vill bara sova.

Vet att jag måste äta nåt för att klara natten...har gått upp i vikt me!

Jag hade lovat mig själv att siffrorna inte ska få påverka mig nåt mer, men det gör dom! Jag hatar det! Det är bara några jävla siffror! Är sugen på godis....fast vet att det igentligen är mat magen behöver. Vill hetsa, men vet att det bara är för att jag är trött, sur och hungrig!

Nu har jag fått ösa ur mig det värsta...får nog äta lite gröt, ta mig en dusch, kanske sätta på lite maskara så känner jag mig förhoppningsvis bättre!

Puss

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Malin:

Lycka till med allt. Jag har gett upp idag för jag kommer ändå aldrig klara det. Kram

Kommentera inlägget här :