Lite svar!

publicerat i Allmänt;

Idag har jag varit på sjukhuset  (jag går där en gång i veckan i väntan på dygnetruntvård). Det var skönt att få prata av sig! Jag var riktigt stolt när jag gick därifrån, fick mycket beröm av min behandlare, hon tycker jag gör stora framsteg. Hon kan sätta ord på mina känslor och förklara varför jag gör som jag gör ibland....jag har levt med bulimi i 10 år så många grejer som jag tänker och gör tror jag e normalt. Jag är så van vid sjukdomen så jag förstår ibland inte att det är sjukdomen som talar...

Ska dit på torsdag igen. Då ska jag få träffa läkaren och nån till...sen ska jag få lite mer information om dygnetruntvården. Jag är sjukt rädd...samtidigt som det är lite smått pirrigt och FRUKTANSVÄRT skönt!

Inatt ska jag jobba...den gifta mannen skickar sms hela tiden...han ska sova här på tordag!

Nu ska jag läsa lite bloggar, sen ska jag äta kvällsmat...äggmacka och te! Mums!

Tack för era komentarer...hoppas ni fick lite svar på era frågor, ni är underbara!

Köss

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Malin:

Tack för din kommentar, men jag känner mig så dum. Jag har väll inte bulimi egentligen, snarare UNS. Jag hetsäter (och det spårar ut ordentligt)men kompenserar oftast´det med extrema dieter, fasta, laxera m.m. det händer att jag spyr med det är inte ofta... är så rädd för vad de ska tycka.. kanske är jaf för frisk?? ahh!!!

2:a kommentar, skriven , av M:

Kämpa på gumman!

Det är ett mödosamt arbete man måste göra själv, för att bli av med bulimin

Kramar M

Kommentera inlägget här :