Opepp..

publicerat i Allmänt;
Jag vill inget hellre än att skriva en massa positiva och peppande inlägg här, men jag kan inte....jag mår så himla dåligt. Jag har så svårt för att vända allting...försöker verkligen men känner mig så skör. Minsta lilla och jag faller...min kropp samarbetar inte för fem öre, den är svag och skakig hela tiden, orkeslös. Jag vet att jag äter för lite och fel, men jag är som i en dimma orkar inte ta tag i något, det krävs för stor ansträngning.

V 47 är inläggningen och det känns som en evighet dit, förstår inte hur jag ska klara av mig själv så länge! Jag har en ständig trötthet hängandes över mig...

Vill inget hellre än att umgås med Kristian och Anne, de får mig att skratta, får mig att känna mig normal...men samtidigt kan den där lilla rösten i hjärnan inte sluta att viska...den påminner mig hela tiden om hur värdelös jag är, att ingen vill umgås med mig igentligen...att jag är fet ful och äcklig!

Vet att det inte är så, men just nu känner jag mig bara som en belastning för allt och alla...

Nu måste jag försöka få i mig lite gröt i alla fall, hoppas att jag kan lyckas vända dagen! Kram på er mina kämpar!

Kommentera inlägget här :